Mä sain Leksalta semmosen pussin jos oli joulukuusi. Siin joulukuuses riippuu hiiriä. Mä ihan itse revin ne hiiret siitä kuusesta ja leikin niillä sitten, eikö oo hurjaa??

Sitte siin samas pussis oli semmonen tosi karvanen ja mutantti-hirviön näkönen angora-hiiri joka oli pinkki. sen mä tapoin heti ekana yönä.

Mä oon täs lähiaikoina kunnostautunu tossa saalistamises... Mä oon loppujenlopuks aika hyvä, niinku mun mielestä. Mun mamiki on ollut tässä asiassa hengessä mukana. Se on tosi laiska ja heittelee mulle niit hiiriä samal ku se makaa sohval, sit se on NIIN laiska ettei se jaksa ite hakee niitä. Mä joudun kuskaa ne sille takas. Onks kaikki ihmiset noin kamalan laiskoja???

Mun täytyy funtsailla tätä asiaa....jospa mäki olisin laiska ja menisin vaiks tonne sänkyyn ja ottaisin unta palloon....